0

181112 Ape2 je

Posted by Unknown on 04:24
Huh!! First time buat blog.. Tak tahu nak tulis apa lagi kat sini.. Well aku akan buat blog ni macam diari.. Aku akan mencuba meng"update" selalu blog ni... Kalau rajin la... Well kat sini jugak aku akan post macam2 yang menarik minat aku... Apa2 sahaja.. Wait and see.. hehehe..


Haaa... Aku memang minat giler dengan So Nyuh Shi Dae ni.. Aku asal on9 je mesti akan search pasal diorang..tapi takdelah sampai fanatic sangat.. Biasa2 je... Aku minat and layan je semua lagu.. Antara semua ni, aku paling minat YOONA.. Dia bagi aku cantik la bila bandingkan dia ngan aku...Hahaha..kalah habis..Tak boleh nak lawan!!

Ok!! ni nak citer pasal movie yang aku tengok baru2 ni.. PITCH PERFECT!! best.. Aku yang memang gemar kepada nyanyian and pastinya kalu ada movie yang jalan ceritanya ada unsur musikal or jalan utama movie tu pasal menyanyi ni..konfem aku tengok!! Suke tengok diorang menyanyi...TERBAIK!!!






0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 MyLife MyWorld MyStory All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.