0

181112

Posted by Unknown on 04:49
Kadang2 kita dapat rasa kekosongan dalam hati dan tak dapat nak detect kenapa boleh wujud perasaan macam tu.. Ada sesuatu yang tak lengkap.. Tapi ape ye??? 

Aku selalu buntu dangan perasaan sendiri.. Aku ni adalah seorang manusia yang kawan2 aku tengok selalu Happy! tapi sebenarnya ada sesuatu rahsia yang diorang tak tahu pasal aku..Aku sukakan kesepian dan kesuraman!! SUKA?? Tak! tapi aku dah biasa pada keadaan macam tu.. Aku lebih banyak memendam perasaan sebenarnya.. Aku akan jadi terlebih Happy bila Aku dalam keadaan yang sangat sedih.. Kalu aku sangat2 gembira, yang pastinya ada suatu rahsia yang aku pendam dan aku ingin hilangkan perasaan tu..HAPPY adalah satu2nya cara untuk aku hilangkan masalah, kecelaruan dalam hati dan dalam fikiran aku... Aku bukan manusia yang sempurna, yang tak punya masalah..

Ya ALLAH!! bantulah hambaMu ini untuk terus menghadapi hari2 yang mendatang.. Tunjukkan aku sesuatu yang aku tak pernah atau nampak sebelum ini.. Keluarkan lah aku dari belenggu yang aku rasa lahir dari ciptaan aku sendiri... Aku ingin selalu dekat denganMu.. Kau kosongkanlah hati aku dari rasa kecelaruan ini Ya Allah...

Cinta aku padaNya amat nipis, tapi aku mencuba untuk terus menebalkan rasa cinta itu.. Aku amat menyayangi agamaku dan amat tidak menyukai mana2 manusia yang mempersendakan agama aku.. Aku amat menghormati agama aku, amat mencintai agama aku..Walaupun aku tahu aku bukanlah umatNya yang sempurna agamanya, tapi yang pasti aku akan terus mempertahankan agama aku.. Itu yang pasti!! SANGAT PASTI...



0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 MyLife MyWorld MyStory All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.