3

COMMUNITY SERVICE

Posted by Unknown on 09:00

Semalam, aku ngan kawan2 aku pergi ke RUMAH BAKTI di Ampang... BEST giler sebab dapat kenangan yang sangat indah sepanjang kami kat sane..Banyak aktiviti yang kitorg lakukan.. Ada yang under gotong-royong and ada jugak yg under games utk budak2...Petang plak BBQ ngan diorang.. It's such a wonderful moments.. Aku suke giler bile tgk budak2 hepi.. Aku tak sanggup tengok diorang sedih, sayu hati aku nnt.. Lagi2 budak2 yang takde mak dan ayah... Ni antara gambar2 masa aku n kwn2 aku kat sane...








Ni time sebelum gerak ke sana... Time ni smue sibuk bagi2 makanan untuk sarapan pagi la katekan.. Time ni serius aku lapar giler...tapi cover ar xnak bg nmpk lapar ...hahaha dlm gmbr ni aku xder sbb aku yg amik gmbr ni... Gambar aku bukan byk pon..aku bile dh pegang kamera, xkisah la kamera sape pon, mesti xingt dunie pnye...Byk giler gmbar aku tngkap, smpai gmbr sndri pon aku xingt nk amik.. Nanti aku smbng plak crite ni sbb byk gmbr xdiletakkan kedlm laptop or yg tak de kat aku... Nnt aku collect hehehe...


Anyway ni aku yg comel n chubby ni..Comel la sangat!! Tapi yg Chubby tu betul..hehehe.. Ok ar aku smbng tulis nnt plak.. BYE2..



3 Comments


Asal pics tader????? why??


seha nampak chubby lam pix...lol


hahaha...mmg pon!!

Post a Comment

Copyright © 2009 MyLife MyWorld MyStory All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.